11TH STANDARD ( NEW SYLLABUS) COMPUTER SCIENCE - Complete VIDEO LESSONS - kaninikkalvi - No 1 Educational Website in Tamil Nadu

Search This Blog

Friday, November 09, 2018

11TH STANDARD ( NEW SYLLABUS) COMPUTER SCIENCE - Complete VIDEO LESSONS



11TH  STANDARD ( NEW SYLLABUS)
COMPUTER SCIENCE - UTUBE VIDEO LESSONS


LESSON 1-  COMPUTER BASICS - PART 1
LESSON 1 - COMPTUER BASICS - PART 2
━━━━━━━━━━━━▣━━━━▣ ━━━━

━━━━
LESSON 2 - NUMBER SYSTEM

━━━━━━━━━━━▣━━━━▣ ━━━━

━━━━━━
LESSON 3 - LOGIC GATES   (( COMPUTER SCIENCE ))



LESSON 3 - COMPUTER ORGANISATION 
━━━━━━━━━━━━━━▣━━━━▣ ━━━━━━━━━━━━━━

LESSON 4 - Operating system PART 1 -  ( ENGLISH )  -  

LESSON 4 - Operating system PART 2 -  ( ENGLISH ) -


LESSON 4 - Operating system PART 1  - ( TAMIL )

LESSON 4 - Operating System PART 2 - ( TAMIL )
━━━━━━━━━━━━▣━━━━▣ ━━━━━━━━━━━━━

Lesson – 5.   Working with windows 7   - 11th CS
Lesson – 5.   Working with UBUNTU    - 11th CS
━━━━━━━━━━━━▣━━━━▣ ━━━━━━━━

Lesson – 6.   Specification & Abstraction  - 11th CS
━━━━━━━━━━━▣━━━━▣ ━━━━━━

━━━━
Lesson – 7.   Composition & Decomposition  - 11th CS
━━━━━━━━━━━▣━━━━▣ ━━━━━━━━
Lesson – 8.   Iteration & Recursion  -   11th CS

━━━━━━━━━━━▣━━━━▣ ━━━━━━━━━━




ЁЯСНJoin OurЁЯУ▒WhatsAppЁЯМНGroupЁЯСЙClick Here
ЁЯСНJoin OurЁЯУ▒TelegramЁЯМНGroupЁЯСЙClick Here
роХрогிройிроХ்роХро▓்ро╡ி роЪெроп்родிроХро│ை роЙроЩ்роХро│் WhatsApp Groupро▓் роЙроЯройроЯிропாроХ рокெро▒ுро╡родро▒்роХு 8807414648 роЗрои்род роОрог்рогை роЗрогைроХ்роХро╡ுроо்

Total Pageviews